Preloader logo

Πώς να βελτιστοποιήσεις το Google My Business σου

Το Google My Business είναι ένα εργαλείο που προσφέρεται δωρεάν από τη Google και επιτρέπει στους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται άμεσα την online παρουσία τους στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και στο Google Maps. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται καλύτερη προβολή σε τοπικό επίπεδο, αφού κατά την αναζήτηση εμφανίζεται στους χρήστες μία λίστα με τις επιχειρήσεις που βρίσκονται στην περιοχή τους. Έτσι, μπορούν να εντοπίσουν και να επιλέξουν μία από τις κοντινές τους, έχοντας στη διάθεσή του πλήθος πληροφοριών, όπως:

– τη διεύθυνσή τους
– το ωράριό τους
– την ιστοσελίδα τους
– φωτογραφίες και βίντεο
– κριτικές

Για το 2021, το “Google My Business” ήταν το marketing asset κάθε επιχείρησης!

Δημοσίευσε το Google My Business Listing σου.

Προκειμένου να εκμεταλλευτείς στο μέγιστο το Google My Business Listing, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις όλες τις δυνατότητες που προσφέρει, συμπληρώνοντας τα listing details.

Ας δούμε κάποια βασικά, αλλά σημαντικά tips που μπορούν να βελτιστοποιήσουν το listing σου:

1. Συμπλήρωσε τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησής σου στο Listing.

Τα τοπικά αποτελέσματα των αναζητήσεων τείνουν να ευνοούν τα πιο σχετικά αποτελέσματα των αναζητήσεων. Συνεπώς, οι επιχειρήσεις που προσφέρουν τις πιο λεπτομερείς και ακριβείς πληροφορίες, διευκολύνουν τη Google να τις εμφανίσει και να τους δώσει προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν είναι σημαντικό μόνο για την Google. Είναι σημαντικό και για τους χρήστες μεταξύ των οποίων βρίσκονται και οι υποψήφιους πελάτες σου. Όσο περισσότερη πληροφορία παρέχεις στο Listing, τόσο αυξάνεις την πιθανότητα να σε επιλέξουν έναντι του ανταγωνισμού. Μην αναγκάζεις τους υποψήφιους πελάτες σου να μαντεύουν ή να υποθέτουν.

Στο Google My Business Listing σου θα πρέπει να είναι σαφές τι ακριβώς κάνει η επιχείρησή σου, πού βρίσκεται και πώς οι χρήστες μπορούν να αποκτήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει. Επίσης, η αναφορά σε επιπλέον χαρακτηριστικά της επιχείρησης, όπως το αν παρέχεται wifi ή εάν υπάρχει πρόσβαση για ΑΜΕΑ, μπορεί να σε διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό.

2. Πρόσθεσε φωτογραφίες.

Ένας άλλος καλός τρόπος για να ξεχωρίσεις στην αγορά είναι να προσθέσεις έναν επαρκή αριθμό ποιοτικών φωτογραφιών, ανάλογα και με το είδος της επιχείρησής σου. Προτείνουμε να προσθέσεις τουλάχιστον 6 φωτογραφίες, ενώ για επιχειρήσεις με εγκαταστάσεις, όπως είναι για παράδειγμα τα εστιατόρια, τουλάχιστον 10. Όσο περισσότερες, τόσο το καλύτερο! Οι φωτογραφίες βοηθούν το listing των επιχειρήσεων να αποδίδει πολύ περισσότερο από όσο θα περίμεναν οι έμποροι και οι επιχειρηματίες.

Σύμφωνα με την Google, οι επιχειρήσεις με φωτογραφίες στο listing τους, δέχονται 42% περισσότερες ερωτήσεις για οδηγίες τοποθεσίας από το Google Maps και 35% περισσότερα κλικ που οδηγούν στην ιστοσελίδα τους, σε σύγκριση με επιχειρήσεις που δεν έχουν αναρτήσει φωτογραφίες.

Βεβαιώσου ότι οι φωτογραφίες σου είναι σύμφωνες με τις προδιαγραφές της Google:

Μορφή αρχείου: JPG ή PNG

Μέγεθος: Από 10KB έως 5MB

Ελάχιστη ανάλυση: 720px ύψος, 720px πλάτος

Ποιότητα: Η φωτογραφία πρέπει να είναι σταθερή, να έχει καλή εστίαση, να χαρακτηρίζεται από ευκρίνεια και σωστό φωτισμό και να μην υπόκειται σε αλλοιώσεις ή υπερβολική χρήση φίλτρων. Επίσης, θα πρέπει να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Εξυπακούεται φυσικά ότι μία ελκυστική Cover Photo είναι εξίσου απαραίτητη.

3. Βελτιστοποίησε το Google Business Description.

Καθώς συντάσσεις την περιγραφή, θα πρέπει να εστιάσεις σε δύο βασικούς στόχους της:

1. Να πείσεις έναν πιθανό πελάτη να σε επιλέξει

Δεν υπάρχει κάποιο μαγικό κόλπο εδώ. Βεβαιώσου ότι χρησιμοποιείς τους 750 χαρακτήρες που έχεις στη διάθεσή σου για να περιγράψεις με ακρίβεια την επιχείρησή σου, το τι ακριβώς προσφέρει και να δώσεις έναν καλό λόγο στους χρήστες για να σε επιλέξουν.

2. Να βοηθήσεις τη Google να σε κατανοήσει καλύτερα

Ακριβώς όπως το παραδοσιακό SEO, η Google αξιοποιεί ένα εύρος από ενδείξεις προκειμένου να αποφασίσει τι θα εμφανίσει στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να συμπεριλάβεις όσο πιο σχετικά keywords και εκφράσεις με την επιχείρησή σου για την αναζήτηση. Δεν είναι τόσο περίπλοκο όσο ακούγεται, στην πραγματικότητα το πιθανότερο είναι ότι θα προσθέσεις περισσότερα keywords από όσα χρειάζεται, παρά το αντίθετο. Για παράδειγμα, αν έχεις ένα ιταλικό εστιατόριο, αρκεί να συμπεριλάβεις μία φορά την περιγραφή “ιταλικό εστιατόριο”.

4. Χρησιμοποίησε τοπικά posts.

Ένας πολύ καλός τρόπος να συνδέεσαι με το κοινό σου είναι να ανεβάζεις διάφορες πληροφορίες με τη μορφή post, διατηρώντας παράλληλα ενεργή την παρουσία σου στη Google.

Μπορείς να κάνεις αναρτήσεις με προσφορές, προϊόντα, υπηρεσίες, εκδηλώσεις και events απευθείας στo Google Search και Maps, μέσω post στο Google My Business.

Ακολούθησε κάποια tips για να πετύχεις περισσότερα ποστάροντας:

Εύρος κειμένου: Τα post έχουν όριο 1500 χαρακτήρων, αλλά σου προτείνουμε να κρατήσεις το κείμενο μικρό και “to the point”. Ορατές είναι μόνο οι πρώτες 7 ή 8 λέξεις και οι χρήστες πρέπει να κλικάρουν για να διαβάσουν περισσότερα, οπότε φρόντισε να περάσεις το μήνυμά σου όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Εικόνες: Οποιαδήποτε φωτογραφία ή βίντεο ανεβάζεις θα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας. Τα δε βίντεο είναι ένα ιδιαίτερα ισχυρό εργαλείο για να τραβήξεις το ενδιαφέρον του κοινού, γι’ αυτό εάν έχεις το υλικό, φρόντισε να το αξιοποιήσεις.

Ακολούθησε τα παρακάτω guidelines:

Μέγεθος εικόνας:
Minimum: 400 πλάτος x 300 pixels ύψος, 10kb

Maximum: 10,000 x 10,000 pixels, 25 MB

Μέγεθος video: μέγεθος αρχείου (AVI, MP4, MOV, etc.) μπορεί να φτάσει στα 100 ΜΒ maximum

Call-Τo-Αction: Το Google My Business προσφέρει ένα πλήθος από CTA buttons που θα πρέπει οπωσδήποτε να εκμεταλλευτείς. Οι προσφερόμενες επιλογές ποικίλουν και εξαρτώνται από τον τύπο του post σου, ενώ υπάρχουν και κάποια CTA buttons που συναντάμε συχνά, όπως: Μάθε περισσότερα, Παράγγειλε Online, Αγόρασε τώρα! κτλ. Είναι σημαντικό τα links να οδηγούν τον χρήστη σε μία αποτελεσματική και σχετική landing page.

5. Απόκτησε και διαχειρίσου τα Customer Reviews.

Μία ακόμη κατηγορία την οποία επισκέπτονται οι χρήστες προκειμένου να αποφασίσουν, είναι τα reviews. Αυτά αποτελούν σημαντική βοήθεια προκειμένου να πειστούν οι υποψήφιοι πελάτες σου να σε επιλέξουν. Ο πιο απλός και αποτελεσματικός τρόπος για να ξεκινήσεις να αποκτάς μερικά reviews είναι απλά να το ζητήσεις!

Παρ’ όλα αυτά, πολλές επιχειρήσεις σταματάνε εκεί. Ο τρόπος που έρχεσαι σε επαφή με τους πελάτες σου απαντώντας στα reviews τους, δείχνει ότι δίνεις αξία σε αυτούς και στα feedback τους. Τα θετικά reviews θα έχουν αντίστοιχα θετικό αντίκτυπο σε πιθανούς πελάτες όταν αναζητούν την επιχείρησή σου. Το πώς όμως διαχειρίζεσαι τα αρνητικά reviews, μπορεί να έχει εξίσου θετικό αποτέλεσμα. Επιπλέον, αυξάνουν την ορατότητα της επιχείρησής σου στα αποτελέσματα αναζητήσεων.

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-color: #a545e8;background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: repeat-x;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 360px;}#main-content .dfd-content-wrap {margin: 0px;} #main-content .dfd-content-wrap > article {padding: 0px;}@media only screen and (min-width: 1101px) {#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars {padding: 0 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars > #main-content > .dfd-content-wrap:first-child {border-top: 0px solid transparent; border-bottom: 0px solid transparent;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width #right-sidebar,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width #right-sidebar {padding-top: 0px;padding-bottom: 0px;}#layout.dfd-portfolio-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel,#layout.dfd-gallery-loop > .row.full-width > .blog-section.no-sidebars .sort-panel {margin-left: -0px;margin-right: -0px;}}#layout .dfd-content-wrap.layout-side-image,#layout > .row.full-width .dfd-content-wrap.layout-side-image {margin-left: 0;margin-right: 0;}